Krzysztof M. Bednarski (ur. 1953) jest rzeźbiarzem. Warszawską ASP ukończył w 1978 roku (praca dyplomowa pod kierunkiem Jerzego Jarnuszkiewicza – Portret Totalny Karola Marksa). Związany z Teatrem Laboratorium Jerzego Grotowskiego.
Jego najbardziej znane prace to: seria rzeźb Victoria-Victoria (1983), Moby Dick (1987), La Rivoluzione Siamo Noi – J. Beuys (1986), seria prac w różnych technikach pt. Vision & Prayer (od 1988).
Jego wystawa w Galerii Foksal nosi tytuł Ge'Hinnom. To hebrajska nazwa Doliny Hinnoma (albo też Dolina Synów Hinnoma) – obszaru na południowym skraju Starej Jerozolimy. Miejsce to występuje w Księdze Proroków Biblii, w łacińskiej wersji jego nazwa znana jest jako Gehenna albo Dolina Gehenny. To miejsce przeklęte, splamione grzechem i karą, alegoria doświadczania zła. Nazwana w ten sposób wystawa to instalacja ze szklanego gruzu, potłuczonych szyb i luster. (w rozbudowanej wersji pokazana w Fondazione Morra w Neapolu). Artysta tworzy na Foksal miejsce niebezpieczne, miejsce zagrożenia. Powstaje tu obszar zniszczenia, oświetlany pulsującym światłem – sygnałem alertu.