Tytuł wystawy, Mittel Weiß, odnosi się do nazwy białej tapety (RAUHFASER), którą wyklejona została przestrzeń ekspozycyjna galerii. “Raufaza” to popularna tapeta do wielokrotnego malowania, którą można kupić w każdym właściwie markecie z materiałami budowlanymi. Ingerencja artysty w przestrzeń wystawową jest dość skromna. Przestrzeń (tradycyjny white cube) wydaje się, na pierwszy rzut oka, nie zmieniona. A jednak dokonana została tu pewnego rodzaju “operacja”. W korytarzu zawieszony został niewielki obraz olejny, przedstawiający wzór, który może kojarzyć się ze wzorem tapety. Projekt przywoływać może skojarzenia z tradycją minimalizmu, sztuki konceptualnej, a także suprematystycznymi obrazami Malewicza, unizmem. Historyczne odniesienia pojawiają się w naturalny sposób w kontekście miejsca (galeria). Gra, jaką artysta prowadzi z widzem i tradycją sztuki jest przewrotna. Punktem wyjścia jest banalna rzeczywistość. Nazwa tapety-produktu, Mittel Weiß, użyta jako tytuł wystawy, nabiera innego znaczenia.